Urjalassa toteutettiin jo toinen yrittäjien digiboosti, jossa pureuduttiin sosiaalisen median tehokkaaseen käyttöön.
Faktian valmentaja Tomi Suonpää johdatti osallistujat konkreettisiin keinoihin, joilla somesta saa enemmän irti – niin asiakashankinnassa kuin brändin rakentamisessa. Uskokaa tai älkää, mutta puolessatoista tunnissa ehtii vaikka mitä.
Tomi johdatti osallistujat somen maailmaan ja avasi, miten eri kanavat tavoittavat eri ikäryhmiä – tämä luokittelu sai aikaan hymyn pilkettä osallistujilta. Moni kertoi tilaisuuden jälkeen aikovansa ottaa käyttöön uusia somekanavia yrityksensä markkinoinnissa, mikä kertoo koulutuksen konkreettisesta hyödystä ja innostavasta sisällöstä.
Osallistujia on ollut upea kattaus molemmissa toteutuksissa, ja sarja jatkuu tammikuussa aiheella asiakaskokemuksen kehittäminen sekä helmikuussa digi- ja kyberturvallisuus.
Kysele rohkeasti omalle alueelle tai yrityksille vastaavaa koulutussettiä. Vaihtoehtoisesti voimme suunnitella ihan oman näköisen toteutuksen!