Myynti ja asiakaspalvelu
Myynnin ja asiakaspalvelun parissa työskenteleville ammattilaisille.
Myynnin ja asiakaspalvelun parissa työskenteleville ammattilaisille.
210€
Sovittavissa
Kehitä myyntiosaamistasi ja saavuta parempia tuloksia. Valmennuksessa käsitellään mm. seuraavia teemoja: Opit hahmottamaan myyntiprosessin eri osatekijät ja hallitsemaan niitä tavoitteellisesti arjen myyntityössä. […]
210€
Sovittavissa
Opi kehittämään yrityksesi palveluita asiakaslähtöisesti ja palvelemaan asiakastasi paremmin.
Palvelumuotoilu auttaa yritystäsi luomaan ja kehittämään palveluita, joita asiakkaasi haluaa käyttää ja joita hänen on helppo ja miellyttävä ostaa. Parempi asiakaskokemus ja lisääntynyt asiakastyytyväisyys lisäävät yrityksesi kilpailukykyä.
Elintarvikkeissa korostuu nykyään entistä enemmän vastuullisuus ja kestävyys. Kokonaisvaltaisesta kestävyydestä oppiminen ja erityisesti ekologisen kestävyyden osa-alueiden integrointi elintarvikealan toimintaan auttavat yrityksiä vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeisiin sekä viestimään vastuullisuusteoista läpinäkyvämmin. Samalla vastuullisuuden askeleet ja ekologiset ratkaisut edistävät yritysten mainetta ja auttavat säilyttämään ja houkuttelemaan asiakkaita, jotka arvostavat vastuullisuutta ja kestävää liiketoimintaa.
Tämä koulutuskokonaisuus elintarvikealalle tarjoaa monipuolisia ja käytännönläheisiä taitoja digitalisaation hyödyntämiseen