Kuvituskuva, jossa myyjä osoittaa tietokonettaan kynällä ja asiakas osoittaa paperista listaa

Myynti ja asiakaspalvelu

Myynnin ja asiakaspalvelun parissa työskenteleville ammattilaisille.

Liideistä toteutuneeksi kaupaksi – kehitä ja onnistu myyntityössäsi

210€

Sovittavissa

Kehitä myyntiosaamistasi ja saavuta parempia tuloksia. Valmennuksessa käsitellään mm. seuraavia teemoja: Opit hahmottamaan myyntiprosessin eri osatekijät ja hallitsemaan niitä tavoitteellisesti arjen myyntityössä. […]

Lisätiedot ja hakeminen

Parasta palvelua palvelumuotoilulla

210€

Sovittavissa

Opi kehittämään yrityksesi palveluita asiakaslähtöisesti ja palvelemaan asiakastasi paremmin.

Palvelumuotoilu auttaa yritystäsi luomaan ja kehittämään palveluita, joita asiakkaasi haluaa käyttää ja joita hänen on helppo ja miellyttävä ostaa. Parempi asiakaskokemus ja lisääntynyt asiakastyytyväisyys lisäävät yrityksesi kilpailukykyä.

Lisätiedot ja hakeminen

Ruokaa vastuullisesti ja kestävästi – vastuullisuuden askeleista ekologisiin ratkaisuihin 

Elintarvikkeissa korostuu nykyään entistä enemmän vastuullisuus ja kestävyys. Kokonaisvaltaisesta kestävyydestä oppiminen ja erityisesti ekologisen kestävyyden osa-alueiden integrointi elintarvikealan toimintaan auttavat yrityksiä vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeisiin sekä viestimään vastuullisuusteoista läpinäkyvämmin. Samalla vastuullisuuden askeleet ja ekologiset ratkaisut edistävät yritysten mainetta ja auttavat säilyttämään ja houkuttelemaan asiakkaita, jotka arvostavat vastuullisuutta ja kestävää liiketoimintaa.

Lisätiedot ja hakeminen

Älyä ja automatiikkaa – Digitalisaatio elintarvikealalla

Tämä koulutuskokonaisuus elintarvikealalle tarjoaa monipuolisia ja käytännönläheisiä taitoja digitalisaation hyödyntämiseen

Lisätiedot ja hakeminen